søndag 4. mars 2012

Rydderikke rydder...eller roter enda mer...

Idag tenkte jeg at jeg skulle rydde litt i stoffene jeg fikk av mamma, for å se litt hva jeg egentlig har... og det var mye rart, ja.
Fant masse gammelt gardinstoff, litt blonderester og rester av diverse bånd, og masse mønsterstoff!
lurer på om ikke jeg hadde dette stoffet til gardiner på rommet mitt da jeg var liten...
fikk ihvertfall en sånn deilig følelse av nostalgi når jeg så det.
fant denne oppi en pose. Mamma laget flere sånn kjepphester som denne, og kanskje skal jeg age denne ferdig en dag?
en smakebit:)


Ja da er det bare å gå igang å sy!


1 kommentar:

  1. Hei!

    Kjempe kjekt kurs.......og synd butikken er et stykke unna meg....kommer nok titt og ofte alikevel men heldig er dere som bor i nærheten :)
    Takk for koselig kommentar hos meg
    Ønsker deg en fin helg

    SvarSlett