søndag 18. mars 2012

Lappeskjørt av stoffrester til minstejenten

Har så masse stoffrester liggende, og idag fant jeg noen stoffer som jeg hadde lyst til å lage noe av. Syntes de hadde vært veldig søte til et barneskjørt, men jeg hadde ikke verken mønster eller kunnskap om hvordan man syr et skjørt...
vel... Jeg tegnet rett og slett et skjørt på matpapir, og brettet det i 4. Så klippet jeg stoffbiter og sydde sammen. Klippet til fòr, og sydde på skråbånd.



Siden jeg ikke hadde strikk, og ikke peiling hvordan jeg skal lage knapphull, ble det en sløyfe istedet. Syns det ble fint, jeg!

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint og flotte farger
    Fin kveld til deg ohg lykke til på kurs i moren ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. takker:) kjempekoselig på kurs idag og. Synd du ikke kunne bli med. Er puten din ferdig?

      Slett